Friday 10 April 2009

Good Friday
12:32AM in Tokyo

Good day everyone! It's been a long long long time sinced I blogged in Japanese or even practise or type Japanese ever sinced I last contacted 小島さん back last year when it was near 夏. Today is a special day, a day where one of my long time dream came true and I'm gonna try to blog in Japanese again!



I'm in Japan, I'm in Tokyo now!!! 日本にいます、東京にいるよ!wahahaha!!!



東京は ほんとに 寒いです。 中国に買いましたの服は すごく良いです。 



今日 日本のMOS BURGERを 食べました! すごく美味しいよ! 午後七時ごろ 東京に来ましたから、 今日は どこにも行かない。 



はいはい、 ここまで 前の全部は 嘘です。冗談です。 ほんとにごめんね。 

今日の朝、彼氏と映画を見ました。 ノーインを 見ました。 良いな映画でしょね~ でも、ちっと怖いですね~ 次、 私たち 買い物が行きました。 いろいろ。。。 

今日、たくさんの友達を 会いいました。 中学校の、 高校の、 いろいろも 会いしました。

じゃ、今日はここまで。 ま~ま~ 

No worries for people who doesn't know Japanese, I'll blog a translation and in full details when I'm free maybe say on Sunday?



みんな、お休みな!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...